رفع گرفتگی لوله

 

فیس بوک

توییتر

 

14 دسامبر 2020

خانه بعد از باران بوی فاضلاب می دهد

 

یکی از چیزهایی که ما در مورد زندگی در سانتا روزا دوست داریم این است که برف نمی بارد. در واقع، زمستان در کالیفرنیا در مقایسه با بقیه کشور بسیار ملایم است. با وجود این، زمستانی در سانتا روزا و شهرستان سونوما وجود دارد. زمستان های ما معمولاً از باران تشکیل شده است، به طور متوسط ​​​​به طور دقیق 38 اینچ. متأسفانه برای برخی از صاحبان خانه، خانه آنها پس از بارندگی بوی فاضلاب می دهد. اگر این اتفاق برای شما می افتد، نگران نباشید، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید و دلایلی وجود دارد که خانه شما بوی فاضلاب در هنگام باران می دهد.

 

خانه بعد از باران بوی فاضلاب می دهد

 

ابتدا باکتری ها را سرزنش کنید

سیستم لوله کشی شما به عنوان تونلی برای زباله ساخته شده است. وقتی از زباله به این معنا صحبت می کنیم، در مورد زباله های انسانی و ارگانیک صحبت می کنیم. اکثر زباله های آلی از چیزهایی که در سینک ریخته می شوند به دست می آیند. فکر کنید، ضایعات غذا اگر مقدار زیادی در سینک ریخته شود و پشتیبان آن وجود داشته باشد، بوی بدی ایجاد می شود. اگر بوی فانک را حس کردید، آن را برطرف کنید، این بو نیز می تواند سمی باشد .

 

آیا می دانید U-trap چیست؟ این جایی است که تمام فاضلاب شما در آن نشسته است. خود تله یک مهر و موم ایجاد می کند و به عنوان یک مانع بین بوی قوی فاضلاب و بقیه خانه شما عمل می کند. با گذشت زمان، U-trap می تواند خراب شود که منجر به بوی تند فاضلاب در خانه شما پس از باران می شود.

 

 

 

سپتیک تانک را نادیده نگیرید

آیا خانه شما روی سپتیک تانک است؟ اگر اینطور است، این می تواند دلیل بوی فاضلاب خانه شما پس از یک روز بارانی باشد. اگر روی سپتیک تانک زندگی می کنید و در خانه خود بوی فاضلاب می دهید، به احتمال زیاد سپتیک تانک مقصر است. با گذشت زمان، سپتیک تانک ها قدیمی می شوند، فرسودگی زیادی می بینند و شروع به خراب شدن می کنند.

 

هنگامی که آب باران خود را به داخل زمین جذب می کند، به دنبال پایین ترین نقطه است - که معمولاً در انتهای مخزن سپتیک شما قرار دارد. اگر سپتیک تانک شما نشتی داشته باشد، آب باران بوی فاضلاب را از طریق لوله ها و گاهی اوقات حتی به حیاط خلوت شما خارج می کند. اگر مشکوک به این موضوع هستید، منتظر تماس با یک لوله کش حرفه ای نباشید.

 

خانه بعد از باران بوی فاضلاب می دهد

 

سد آب یا P-Trap شما خشک شده است

هر یک از وسایل لوله کشی شما دارای یک تله p است که گاهی اوقات به عنوان مانع آب شناخته می شود. آیا وسایل لوله کشی مانند دوش یا سینک دارید که زیاد استفاده نمی شود؟ اگر چنین است، این می تواند دلیل بوی فاضلاب پس از باران باشد.

 

هنگامی که یک وسیله لوله کشی یا لوازم خانگی در خانه شما کاربرد زیادی ندارد، تله p می تواند خشک شود. اگر در خانه خود سینک یا دوش دارید که زیاد استفاده نمی شود. حتما آب را روشن کنید و کمی آبکشی را به زهکش بدهید. این جریان مانع آب را دوباره خیس می کند و به شستن بوی فاضلاب کمک می کند.

 

گرفتگی P-Trap

 

ترک خوردگی لوله ها و گرفتگی زهکشی ها

وقتی صحبت از بوی فاضلاب در خانه شما پس از باران می شود، شایع ترین مقصر ترک خوردگی لوله ها و گرفتگی زهکشی ها هستند. اگر در حیاط خود درخت دارید، ریشه ها یکی از دلایل رایج ترک یا شکستگی لوله ها هستند. علاوه بر این، ریشه های درختان نیز می توانند تانک سپتیک شما را بشکنند.

 

در مورد گرفتگی زهکشی، هنگام تخلیه پشتیبان، معمولاً مملو از مواد بیولوژیکی، معمولاً ضایعات غذا، مو و مواد تمیزکننده هستند. اگر سینک شما گرفتگی داشته باشد، فشار ناشی از باران می تواند بوی هر چیزی که در پشتیبان گرفته شده است را وادار کند تا در خانه شما پخش شود.

 

لوله کش سانتا روزا

 

خانه شما بعد از باران بوی فاضلاب می دهد؟ با ما تماس بگیرید.

هیچ چیز بدتر از بیدار شدن در خانه ای نیست که بوی فاضلاب می دهد. به همین دلیل، ما فقط لوله کش های متخصص را در خدمات خانه مور استخدام می کنیم. وقتی می گوییم لوله کش ما همه چیز را دیده است به ما اعتماد کنید. اگر در سانتا روزا، سونوما، یا خلیج شمالی هستید، امروز یک قرار ملاقات بگذارید. یا با شماره بالای صفحه تماس بگیرید یا برای رزرو وقت آنلاین اینجا را کلیک کنید .